Back to Home

Artikel Terkini

Kehilangan Duit Dalam Akaun Bank

Kehilangan Duit Dalam Akaun Bank

Bla Bla Bla Bla | 02 Sep 2015 | 0

  Kehilangan duit dalam akaun bank bukanlah pekara baru, ianya sudah berlaku sejak dulu lagi cumanya kita saja yang tidak sedar. memang kita tak akan sedar kalau yang hilang tu […]

Mee Rebus JDT Tam Nasi Ayam

Mee Rebus JDT Tam Nasi Ayam

Kehidupan » makan-makan | 31 Aug 2015 | 1

Malam merdeka tinggal kami 4 orang saja di rumah, bagaikan mati akal dan tak tahu nak buat apa masing-masing hanya mengadap tv dan pc masing-masing .. saya macam biasa habiskan […]

Rojak Seafood Tam Nasi Ayam

Rojak Seafood Tam Nasi Ayam

Kehidupan » makan-makan | 31 Aug 2015 | 0

  Makan Makan Makan tu je kerja saya sekarang ni, ¬†baru lepas makan 5 minit dah nak makan lagi jadi kenalah makan untuk mengelakan rasa lapar yang terlampau kan … […]

Artikel Terdahulu

Carian

Sertai Saya







Recent Posts

Tabung Bantuan