Barang Hantaran

Korang masa nikah hari tu apa yang korang letak atas dulang hantaran korang dan berapakah budjet korang untuk barang hantaran. saya tahu mesti ramai yang pening nak letak apa, lagi-lagi korang yang mintak berdulang-dulang kan lagi lah serabut. pada saya tak payah nak serabut sangat pasal barang hantaran nie, korang beli je lah apa yang korang rasa benda… Read More »

Menara Condong, Pantai Bagan Burung, Sungai Besar

Sebenarnya dah agak lama saya nak pergi menara condong nie, cuma baru kali ini saja saya berkesempatan untuk ke situ. maklumlahkan perjalanan jauh mestilah kena tunggu masa yang sesuai. Pagi-pagi lagi saya dah sampai sini, memang sengaja datang pagi-pagi sebab tak berapa nak ramai orang cuma masa nak balik saja dah mula ramai orang yang berada di situ.… Read More »