Category Archives: makan-makan

Mee Rebus JDT Tam Nasi Ayam

Malam merdeka tinggal kami 4 orang saja di rumah, bagaikan mati akal dan tak tahu nak buat apa masing-masing hanya mengadap tv dan pc masing-masing .. saya macam biasa habiskan masa dengan membaca …. lama tak membaca sebenarnya jadi bila dah dapat membaca memang tak ingat apa lah. mak saya kata “malam nak makan apa tapi yang murah… Read More »

Rojak Seafood Tam Nasi Ayam

  Makan Makan Makan tu je kerja saya sekarang ni,  baru lepas makan 5 minit dah nak makan lagi jadi kenalah makan untuk mengelakan rasa lapar yang terlampau kan … bhahahahaha dasyat betul nafsu makan saya sejak dua menjak nieh sampai susah nak kawal. selagi boleh makan kita makan lah nanti dah tak boleh nak makan apa pun… Read More »