Sport Shoes Merah Kuning

By | 03/01/2018

Dari tahu lepas saya dok usha sport shoes nie yang kawan saya jual tapi masa tu tak ada saiz saya jadi xde lah saya nak belikan .. baru-baru ni saya lepak kat kedai dia sekali terkeluar lah cite pasal kasut tu dan kebetulan ada saiz saya jadi saya pun terus ambik sepasang.

kenapa merah kuning? selangor kan merah kuning jadi sebab tu lah sport shoes tu pun merah kuning, nampak tak betapa gigihnya saya hahahahaha ….

apa yang saya tahu lah kan keluaran kasut nie tak banyak sangat ianya terhad sangat-sangat jadi siapa cepat dialah dapat gituu …. kalau korang nak beli saya tak berani nak tolong beli takut tak ada saiz atau takut tak ada stock. yang ni pun bernasib baik gituu …

3 thoughts on “Sport Shoes Merah Kuning

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.