Kehamilan Dari Prakonsepsi Sehingga Kelahiran

By | 19/01/2018

Dua minggu lepas Hanis Aleeya mesej mintak alamat katanya nak hantar barang, kita tanya dekat dia “kita ada beli barang ke dengan dia” seingat kita tak ada pulak kita beli barang dengan dia sebab dah lama tak membeli belah online. dia kata tak ada tapi nak bagi hadiah pada kita, jadi kita pun bagilah alamat kita.

barang sampai masa tu kita dah pelik barang apakah yang sampai tengok alamat penghantar tau lah tapi tak tahu apakah yang di hantar kepada saya.

Yang sampai rupanya adalah buku “Kehamilan Dari Prakonsepsi Sehingga Kelahiran” kata Hanis Aleeya dia beli buku ni masa tengah promo gila-gila harga RMxxx je macam tu sebab dia dah ada jadi dia beli dan hadiahkan pada kita. berguna pada masa akan datangkan.

sebenarnya buku ini panduan dari awal kehamilan sehingga proses kelahiran dan masa dalam pantang, yang ini bersi bahasa melayu jadi mudahlah nak faham kan. maklumlah kam mak-mak zaman moden ni mana nak ikut sangat pantang larang zaman dulu-dulu semua nak moden, jadi bila ada buku ni senang jadi rujukkan.

sebenarnya saya belum mulakkan lagi pembacaan, ada masa baru akan macam, tak salah belajar awa-awal kan sebelum laluinya.

korang yang nak cari buku murah boleh cari dekat Kedai Buku Haniswah mana lah tau korang bernasib baik dapat harga buku promo gila-gila, korang follow je lah kedai dia.

 

5 thoughts on “Kehamilan Dari Prakonsepsi Sehingga Kelahiran

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.