Barista Bros Iced Coffee

By | 18/01/2018

Minggu lepas cuti hujung minggu saja habiskan masa dekan Empire Subang, sampai sana je teringat pasal minuman Barista Bros nie yang memang terkenal dekat Australia gituu. jadi kita orang pun tawaflah satu jaya grocer tapi tak jumpa pun, sebab tak mahu berputus asa kita orang pun tanyalah perkerja dekat situ.

tadaaaaaa …. jumpa pun akhirnya apa yang kita orang cari tapi bila tengok harga mahal kemain sama harga macam minum dekat starbuck gituu .. tapi sebab nak rasa maka kita orang hanya beli satu saja dulu.. bukan kedekut okey kot lah tak kena dengan cita rasa siapa yang nak habiskan .. kuikuikui.

Barista Bros ni ada dekar tempat tertentu je bukan semua pasaraya ada jual, yang saya jumpa cuma dekat Empire Subang Jaya saja, atau korang boleh cari dekat cawangan Jaya Grocer berdekatan korang.

 

3 thoughts on “Barista Bros Iced Coffee

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.