Pelamin Airmata Kasih By Dsanding Zurayz

By | 16/10/2017

Korang yang masih mencari buktik pengantin untuk majlis korang ni saya nak bagi korang butik pengantin yang tak akan mengecewakan korang. kenapa saya kata tak akan kecewakan korang sebab saya dah kenal mereka ni dekat 10 tahun dan memang sangat tahu hasil kerja mereka macam mana.

masa adik saya kawen, kawan-kawan terdekat saya kawin pun saya bagi dekat butik pengantin tu jugak dan mereka kata sangat berpuas hati.

minggu lepas punya majlis pun adalah hasil sentuhan buktik pengantin tersebut, baik dari deco, pelamin dan baju adalah sentuhan mereka …. nampak gah kan pelamin tu … hahahaha jangan lah kata korang, saya sentidiri pun suka sangat dengan pelamin tu … kihkihkih…..

korang tak payah lah nak pening-pening harga pun tak lah mahal mana mengikut kesesuaian dan budjet korang .. tapi kalau korang nak pelamin yang gempak haruslah ada budjet yang gempak kan…

 

D’Sanding Zurayz

33A, Jalan Nelayan 19/A, Seksyen 19,
Shah Alam, 40300, Shah Alam, Selangor
012-3419678

 

5 thoughts on “Pelamin Airmata Kasih By Dsanding Zurayz

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.