Restoran De’Don Seksyen 13 Shah Alam

By | 22/11/2016

14566444_1491517894208392_7126359059791613098_o

Kalau korang tak tahu nak lepak mana untuk sesi santai korang dengan kawan-kawan atau pun dengan keluarga, apa kata korang lepak saja dekat Restoran De’Don yang terletak di Seksyen 13 Shah Alam.

Saya pasti korang tak akan kecewa dengan apa yang Restoran De’Don tawarkan untuk korang… ehemmm saya bukan prmot semata okey sebab saya sendiri lepak dekat situ dengan kawan-kawan dan keluarga saya.

14642317_529577527239278_7203619299779701606_n

Restoran De’Don nie berkonsepkan stall tapi ada jugak masakkan panas kalau korang nak bukan hanya makanan yang di jual dekat stall yang ada di situ semata … kena tanya mereka apa yang ada selain makanan yang di jual di stall okey.

14900476_541318336065197_4578218411817661813_n

Ini dua daripada adik beardi air Sihir yang menjadi viral di twiter baru-baru ini, yang biru tu sihir pelangi yang sebelah tu sihir jadi kau gembira namanya kalau tak salah saya tapi saya lagi suka sihir pelangi ekekekekekeke …. korang kena rasa sendiri semua adik beradi sihir tu baru korang pun boleh jadi nenek sihir ekekekekeke.

14963281_1530690583624456_6241606343282667290_n

Satey lilit yang ni sumpah sedap tak hengat kalau korang order satu makanya korang akan bergaduh sesama korang sebab tak cukup jadi saya cadangkan korang kena order sorang satu set baru tak akan gaduh sesama korang hingga ada yang balik jalan kaki … kahkahkah …

15135809_232884113791021_726902595206993679_n

Dulang tamak haloba ni korang jangan makan sorang-sorang okey sebab korang tak akan mampu habis kan semua tu sorang-sorang, saya yang suka makan pun tak mampu nak habiskan dulang tamak haloba tu .. jadi ajak lah kawan-kawan korang atau sesiapa saja makan sama-sama.

 

ada satu berita menarik di sini .. buat vendor-vendor makanan yang mencari tapak ( stall ) untuk melukan perniagaan secara kecil-kecilan boleh lah hubungi mereka untuk berurusan. mereka menyediakan stall untuk vendor-vendor makanan  …

 

Restoran De’Don
No. 15, Jalan Boling Padang G 13/G,
Seksyen 13, Selangor, Malaysia
Shah Alam, Malaysia
012-822 2839

 

17 thoughts on “Restoran De’Don Seksyen 13 Shah Alam

    1. Namia Cinta Post author

      dalam masa terdekat nieh mereka akan masukkan beberapa menu baru tapi mash dalam penelitian mereka …
      tapi ok je kalau nak pergi memang santai .. setiap jumaat ada live band cam tuu

      Reply
    1. Namia Cinta Post author

      harus ada dalam list tu lagi2 kalau tak tahu nak makan dekat mana … tempat mmg santai habis

      Reply
  1. 7Petir

    Masih s.a juga..mia yg hilang..nak ajak lepak mkn cam biasa pun ssh..?

    Reply
    1. Namia Cinta Post author

      mai tulis no phone kat sini ….. nanti kita text ekekekekek
      org lain tak akan nampak nombor tu nanti

      Reply
  2. 7Petir

    Tak nampak ke mia..xpsl kena kol org tah bkn2.
    Mia tepek no bak petir text wsp

    Reply
  3. 7Petir

    Kalau mcm tu mia bagi..cepat..msh guna no lama ni..xberubah pun no petir ni mia..ke mia x save..hmm pat bak no

    Reply
    1. Namia Cinta Post author

      kalau kita tulis org nampak … kalau petir yang tulis org tak nampak
      mana ank ingat no lama ekekekekek

      Reply
  4. 7Petir

    Adeh mia adriana aka kuzairi aka buntat ni..?..mia bglah..kan mia owner..mia leh deletekan..cpt nak offline ni..merajuk tahap gajah dah ni

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.