Majlis Rumah terbuka Wakil Rakyat Bt Tiga

By | 24/07/2016

13730926_1367214966629315_2344073911812090095_o

 

Dari hari sabtu lagi mak saya dah bagi tahu YB jemput pergi rumah terbuka dekat Seksyen 17 shah alam, alahaiii malas nya nak pergi dah lah panas dan sah-sah lah ramai orang dan susah nak dapat parking.. tapi pergi lah jugak ..

selepas tawaf dua kali baru lah dapat parking nasib baik lah dekat dengan pintu masuk .. maka bermulalah jelajah kami melihat makanan … makanan pun banyak tapi tak tahu nak makan apa … so makan je lah yang simple-simple

lepas makan pergi lah kami mencari YB, masa tu tak berapa nak ramai orang lah jadi senang sikit nak bergambar bagai …. kihkihkih orang yang tengok pun dah ingat macam kenalan lama je ….. kihkih ….

13754135_498381690358862_8720943885369186126_n

saya dengar pengumuman ketibaan DS Wan Azizah, jadi saya pun pergi tengok dekat jalan depan kemah yang saya lepak tadi tu … DS Wan Azizah baru masuk jadi saya pergi lah menyebok dekat situ …… sampai dekat situ agak ramai jugak pengawal dia tapi kan kan ……. YB kata kat kami ” mari bergambar dulu” jadi terjadilah gambar saya bersama DS Wan Azizah pada masa kejadian…

terima kasih banyak YB sebab jemput kami … kalau ada acara lagi jemput lah kami lagi ya …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.