Pallet Makeup By Miss Rose

By | 01/05/2016

12963923_463151540548544_8308509773378071810_n

Siapa yang tak suka kan dapat barang yang memang disukai contoh macam pallet makeup yang saya dapat ni, bulan lepas saya terima satu parcel yang tiada nama pengirim menerusi alamat pejabat saya di sebabkan tiada nama jadi saya tetap jugak nak ucapkan terima kasih kepada penghantar barang ni…

12985505_463151563881875_6392387447240723004_n

saya suka sangat dengan warna yang terdapat pada pallet makeup ni, jadinya saya boleh cuba semua warna yang ada tanpa rasa bersalah kan.. hahahahaha conteng muka sendiri siapa yang nak marahkan lain lah kalau conteng muka orang lain .. tapi kalau canti mesti tak kena marah kan punya..

13012839_463151517215213_948839027631416159_n

serius saya sangat suka set pallet makeup ni, berapa tahun tak payah beli makeup dan nak guna pun sayang rasanya sebab cantik sangat .. tipu lah kalau saya tak melompat dengan riang kan … dasar kanak-kanak riang memang macam tu ……

tunggu saya buat tutorial guna set pallet makeup nieh okey itu pun kalau saya rajin lah kalau lagi banyak ‘M” memang payah lah. hahahahaha sekarang ni memang lagi banyak “M” dari rajin so tunggu je lah ye …..

 

One thought on “Pallet Makeup By Miss Rose

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.