Sekitar Stulang Laut & Sekitar Bandar Johor

By | 10/03/2016

12751711_444300085767023_438648078_o

Jauh-jauh datang kena makan KFC ape barang tapi kan saya bersetuju sebab KFC ni terletak tepi laut dekat stulang johor jadi saya yang memang sukakan laut ni okey je walaupun kena makan KFC untuk dua hari berturut-turun ( pengsan kot )

12768085_444300142433684_69253429_o

ada port makan dekat tepi laut siap boleh nampak singapore lagi … bhahahahha macam nak suruh saya kembali lagi ke situ je … masa saya pergi tu memnag ramai jugak lah orang jadi tempat dekat kawasan luar tu memang agak terhad jugak lah…

12776719_444300032433695_1144008599_o

suasana malam di situ pun boleh di katakan meriah jugak, dari petang bawa ke malam duduk dekat situ sebab tak tahu apa nak buat kan jadi sementara fikir nak buat apa kita mereput lah dekat situ..

12772949_444300005767031_2076401152_o

lepas penat mereput dekat stulang laut kita pergi pulak ke tempat paling happening .. kira nya macam uptown yang ada dekat KL lah .. tempat ni terletak dekat bandar tapi saya tak tahu lokasi nya … best jugak lah tempat ni dengan macam-macam barang yang mereka jual saya cuma beli dua helai selendang saja .. sebab tak tahu nak beli apa kan … hiks hiks

12754963_444299965767035_469076119_o

masa nak balik tu saya jumpa kios jual air bekas besar tapi dekat tempat tu ada jual bekas kecik jadi saya beli yang kecik je nak cuba .. tapi malangnya tak kena dengan citarasa saya jadi kenalah orang lain yang habis kan tu pun tak habis .. bhahahahahaha

secara keseluruhan aktiviti hari tu kira ok lah sebab walaupun dekat bandar tapi tak lah sesak aman dengan kenderaan … jadi tak lah bosan sangat masa di jalan raya itu paling penting …

 

One thought on “Sekitar Stulang Laut & Sekitar Bandar Johor

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.