Sekitar Danga Bay

By | 11/03/2016

12765543_444299192433779_675417365_o

Kalau tengok dari luar mesti ramai yang sangka tempat ni beluam siap dan tidak di benarkan masuk tapi sangkaan korang salah sama sekali walaupun terdapat pembinaan serentak di sekeliling tempat tu tapi ada sesuatu yang menarik untuk di teroka bila sudah sampai di sana.

saya perasan banyak bangunan di situ mereka siap kan di tingkat bawah dan sudah beroperasi sepenuhnya dan tingkat atas masih lagi dalam pembinaan … okey saya tak tipu pun ….

12318312_444299232433775_1532612574_o

12751686_444299275767104_447455523_o

nampak tak belakang tu kalau korang tengok korang akan kata pembinaan tu berada jauh dari tempat yang saya pergi tu tapi sebenarnya pembinaan tu berada dalam kawasan yang sama … jadi nk tahu seuatu yang lagi menari apa ada kena baca sampai habis.

12751637_444299209100444_914349473_o

sebelah belakangan bangunan tu ada pantai dan dekat pandai tu ada En crab yang besar …. dan bukan ada En Crab je tapi kalau korang nak fefeeling ada dekat overseas boleh lah sebab dekat pandai tu ada kerusi malas yang boleh korang lepak sampai mereput tak ada siapa nak marah.

12776942_444299292433769_327488874_o

betul tak saya kata boleh fefeeling ada dekat overseas kan jadi ikut korang lah nak ambik gambar gaya mana pun tak ada siapa nak marah… sebab panas jadi tak kuasa saya nak jalan sampai tepi laut tu …..

12443923_444299205767111_907034100_o

keseluruhan kawasan yang saya pergi kalau dari luar memang siapa pun tak tahu adanya tempat ini mungkin mereka yang tinggal dekat johor tahu lah tempat ni tapi ada je orang johor yang tak tahu pasal tempat nieh ….

ikut kan banyak je aktiviti yang boleh di lakukan, macam lepak dekat taman hutan bandar ke …. atau dekat mall tapi mall agak bosan sikit saya tak berapa nak suka …. ┬átrip kali ini macam banyak benda mak share je …. heheheheh

2 thoughts on “Sekitar Danga Bay

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.