Danga Bay Country Garden

By | 12/03/2016

12765543_444299192433779_675417365_o

korang ingat tak pada entry yang lepas saya ada bagi tahu tentang tempat yang masih dalam pembinaan tu, kalau tengok macam tu mesti korang tak boleh nak bayangkan macam mana rupa tempat ini bila sudah siap nanti …. masa saya ke sini saya berpeluag melihat secara jelas macam mana keadaan tempat ini bila sudah siap sepenuhnya.

12768033_444299079100457_1103226693_o

bila sudah siap tempat tu akan jadi seperti tu memang akan mengadap lau Dang Bay, saya tak pasti itu adalah unit kediaman atau unit pejabat tapi saya rasa mungkin ada unit kediaman dan ada unit pejabat juga di situ..

12755179_444299175767114_489155567_o

terdapat shopping mall di situ ..

12776652_444299112433787_2046186312_o

saya tak tahu macam mana konsep mall ini kerana keseluruhan bawah ada mall atas pulak adalah mall dan parking kereta kalau tengok memang nampak sangat menarik .. saya pun teruja kot.

12381170_444299125767119_55431866_o

mengikut kata kawan saya bila sudah siap sepenuh nya tempat ini akan menjadi Bandar antarabangsa pada tahun 2020 nanti tapi sebab saya tak tahu pasal tempat ini tapi mungkin siapa yang tahu kan lagi-lagi johor.

kalau korang terlebih kaya saya rasa baik korang beli satu unit di sini .. bhahahahah kalau saya kaya awal-awal saya beli satu untit dekat tempat ini untuk masa hadapan…

kalau korang nak tahu pasal tempat ni korang google je cari maklumat yang lengkap ya ….

8 thoughts on “Danga Bay Country Garden

  1. As

    Kalau Danga Bay, dengar nama pun dah menarik… satu hari nanti kena ke sana jugak…

    Reply
    1. Namia Cinta Post author

      kena pergi sana tapi tunggu tempat tu siap lh bru best .. kalau pergi masa terdekat lepak je pantai belakang tu

      Reply
  2. Sobri Mansor

    Saya kalo kaya pun tak mau dok tempat macam ni, takde class. baik dok kampung, besarkan rumah kat kampung, bangunkan ladang kambing ke, lembu ke, bantu sikit orang kampung… baru hidup tenang…hehe

    Reply
    1. Namia Cinta Post author

      bukan selalu dapat jalan jauh macam tu setahun belum tentu dapat
      ini kira bonus lh …

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.