Tudung Yang Sesuai Untuk Anak Kecil

By | 20/06/2015

tudung comel 1

 

Pernah tak masa korang jalan-jalan korang nampak ada kanak-kanak yang pakai tudung tapi tudung yang mereka pakai tu sangat besar dari mereka? tipu kalau korang kata tak pernah nampak sebab saya selalu je nampak ada kanak-kanak yang pakai tudung yang besar dari usia mereka.

memang bagus didik anak-anak dari kecil untuk menutup aurat dengan sempurna tapi kena juga perihatin dengan apa yang mereka pakai. kadang-kadang saya tak faham kenapa ada mak-mak yang nampak bergaya tapi anak-anak mereka seperti tak terurus. mungkin ada yang akan kata “mereka yang mahu pakai macam tu” budak-budak memang lah macam tu tapi mak-mak lah yang harus pandai memberitahu pada anak-anak …

straight to the poin lah ye saya tak berapa nak pandai guna ayat yang belit-belit sebab nak jaga hati orang nieh sebab saya sakit mata tengok dan kesian kat kanak-kanak tu .. pandang saya mereka macam tak ada penjaga uruskan mereka walaupun mak-mak mereka nie bergaya sakan .. kalau orang kata anak-anak nieh adalah peminta sedekah pun tak boleh nak salahkan sebab penampilan mereka yang tak terjaga …

maaflah ye kalau terasa hati dengan penulisan saya kali ini… tolong lah jangan buat anak-anak kecik macam tu kesian dekat mereka, sedangkan kita-kita ni pun bila pakai tudung rasa tak selesa dah rasa rimas sesangan cuba bayangkan anak-anak kecik yang kita buat macam tu dekat mereka.

 

tudung comel 2

 

sekarang nieh dah banyak tudung kanak-kanak yang cantik-cantik dekat pasaran, kalau malas sangat nak pergi cari boleh je cari secara online contohnya macam dekat Tudung Si Comel dekat sana banyak tudung kanak-kanak yang cantik-cantik boleh korang pilih ..

kalau saya ada anak mesti saya dah belikan banyak-banyak untuk anak saya tapi malangnya anak pun tak ada lagi jadi saya cuma tolong mudahkan kerja korang mencari tudung untuk anak-anak korang supaya anak-anak korang nampak lagi bergaya … jadi nanti tak adalah orang nak kata anak korang tak terurus kan..

Kenapa kena pilih Tudung Si Comel ?

2 thoughts on “Tudung Yang Sesuai Untuk Anak Kecil

    1. Namia Cinta Post author

      kanak-kanak pun nak bergaya jugak bukan mak-mak je yang nak bergaya .. kan cantik anak-anak pakai tudung yang sesuai

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.