Bersantai Di Dip n Dip

By | 19/04/2015

C360_2015-04-19-13-28-43-748

 

Kalau tanya dekat saya best sangat ke Dip n Dip sampai ramai yang pergi makan dekat sana saya ada jawapan tersendiri tentang Dip n Dip .. Mungkin pandangan dan citarasa kita berbeza jadi penulisan kita juga berbeza.

Beberapa ketika ini ramai pulak yang kata Dip n Dip nie sedap sampai sepupu saya pun kata macam tu, saya tanya sedap sangat ke sampai banyak kali nak pergi makan dekat Dip n Dip dan jawapannya tetap sama..

C360_2015-04-19-13-56-19-130

Nampak lebih kurang sama saja kan tapi itu adalah dua makanan yang berbeza, sebelah kiri tu adalah Triple Chocolate Crepe (RM 17.50) dan sebelah kana itu pula adalah Brownies Crepe ( RM28.50)

pada saya dua-dua tu rasanya lebih kurang sama saja macam tak ada kelainan ( ke saya yang tak menikmati ) atau mungkin bukan citarasa saya.

C360_2015-04-19-13-55-27-662

Brownies ( RM11.00) sangat tak sedap brownies dia nasib ada aiskrim sebagai menyelamat kalau tak tahu nak kata sah-sah tak mampu nak habiskan … sob sob

IMG-20150417-WA0021

Pada saya makan dekat Dip n Dip biasa-biasanya saja yang menjadi penyedap adalah cokelat kalau tak ada cokelat tak tahu lah nak kata.. mungkin itu adalah pertama dan yang terakhir .. harga dengan rasa memang sangat tak berbaloi ….

menikmati secawan kopi yang akan membuatkan korang rasa bertenaga Codi Cafe
boleh buat tempahan secara terus dengan codi cafe

4 thoughts on “Bersantai Di Dip n Dip

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.