Masih Keadaan Yang Sama

By | 18/03/2015

image

pagi tadi rasa macam dah sihat sikit jadi bangun lah siap-siap untuk pergi kerja tapi tu andaian saya saja lah..

baru satu jam dwkat pejabat sudah dapat rasa perubahan suhu badan yang kejap sejuk kejap panas tapi bila sejuk sampai tangan semua rasa kebas…

nampaknya macam kena cuti lagi je nieh …. ini pun nasib baik bos tak ada kalau tak jangan harap dapat taip entry nieh …

okey fine kalau masih teruk jugak esok kita mc lagi … nak marah pun marah lah bukan sengaja nak mc dah sakitkan ….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.