Demam

By | 17/03/2015

image

masuk hari ke dua demam, sebenarnya dari hari ahad lagi dah rasa tak sedap badan tapi masih mampu berjalan lagi dan main-main dengan adam bam bam.. tapi apakan daya malam ahad tu dah rasa tak mampu nak buat apa..

konon lah ingat akan ok bila dah makan ubat dan isnin boleh pergi kerja macam biasa … tapi memang kena pergi klinik jugak sebab dah tak larat sangat..

doktor bagi cuti sehari ingat kan ok dah bila makan ubat tapi tertanya tekaan saya silap sebab hari isnin malam tu dah rasa sakit kepala sangat ….. macam kena migren sampai rasa nak hantuk kepala dekat dinding …

hari ini pergi klinik bila sakit kepala masih tak hilang.. sampai klinik dah tak ada orang jadi tak payah tunggu lama-lama sangat … suhu badan tinggi jadi doktor terus ambik darah takut denggi .. ye lah sekarangkan musim denggi …. tapi harap-harap bukan denggi lah …

sudahnya hanya terbaring saja tak mampu nak bergerak sangat sebab tahap sakit kepala tu tinggi sangat.. maaflah ye kat korang sebab saya tak bersosial sangat beberapa hari nieh sebab tak sihat …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.