Cabaran 30 Hari – Sesuatu Yang Menguatkan Saya

By | 03/09/2014

sombong1

 

Fuhhh cabaran 30 hari nieh betul-betul mencabar mental saya dah rasa nak marah sebab  otak dah blur-blur mata dah blink blink segala bagai .. okey jom terus kan …

apa yang menguatkan saya adalah Ego, Degil, Keras hati, tak ada perasaan … semua tu yang buatkan saya jadi kuat untuk saya lepas semua benda yang menyukarkan kehidupan saya … kadang-kadang sampai ada kwan-kawan yang kata saya nieh pelik bagai sampai macam tu sekali.

tapi paling kebangang saya paling tak suka “jatuh” saya tak suka rasa sakit jadi bila saya dah rasa sakit sebab kejatuhan sendiri saya akan cari jalan macam mana nak bediri balik …  dan terus kan perjalanan …

walaupun macam tu tapi tak lah sampai saya susah kan orang lain kalau boleh biar saya sorang je rasa semua benda-benda tu dan saya memang tak suka nak kongsi apa-apa dengan orang.

 

One thought on “Cabaran 30 Hari – Sesuatu Yang Menguatkan Saya

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.