Cabaran 30 Hari – Rumah Impian Saya

By | 24/09/2014

rumah

 

Siapa pernah tengok cerita korea winter sonata beberapa tahun dulu, kalau korang perasan pada penghujung cerita mereka ada tunjuk sebuah rumah yang ada tasik macam tuh …

kediaman impian saya ada lah rumah yang mengadap tasik di mana hanya ada rumah saya seorang saja di situ, mesti best kan dapat rumah macam tu dan sah-sah lah rasa tenang je tanpa gangguan …

tapi tak kan lah saya nak buat rumah dekat tasik shah alam, tak pun tasik kenyir atau tasik chini mungkin itu hanyalah impiam yang tak akan menjadi kenyataan kalau jadi kenyataan memang best sangat ..

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.