Cabaran 30 Hari – Kisah Lucu Zaman Kanak-Kanak Saya

By | 11/09/2014

me

 

 

Cabaran hari ke 11 memang agak mencabar kepala otak saya sebab tak banyak benda yang saya ingat zaman kanak-kanak saya dan apa ya yang best zaman kanak-kanak saya ….

ohhhh betapa comel nya budak kecik dalam gambar tuh kan .. dah besar lagi lah comel ( lempang muka sendiri ) sila jangan muntah pelangi sudah lah kengkawan semua.

kenang lucu zaman kanak-kanak saya bila saya selalu gigit pipi seorang budak perempuan nama dia Shereen, setiap kali kalau saya marah dekat dia mesti saya akan gigit pipi dia .. kalau tanya saya kenapa pipi kan macam susah je nak gigit yang tu memang saya tak ada jawapan tapi memang saya akan gigit pipi dia sampai dia menangis dan balik rumah.

mak saya pun pelik kenapa saya suka gigit pipi budak tu tapi budak tu memang tak pernah serik pun main dengan saya hari-hari pun dia akan menyibuk nak main dengan saya …

 

One thought on “Cabaran 30 Hari – Kisah Lucu Zaman Kanak-Kanak Saya

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.