Cabaran 30 Hari – Buku Kegemaran Saya

By | 04/09/2014

buku

 

 

Kalau ikutkan saya memang suka membaca banyak buku yang dah saya baca tapi tak habis-habis membaca … awal-awal start suka membaca saya tercari-cari buku yang macam mana saya suka .. baik dari cerita seram, cerita percintaan, cerita lawak dan sebagainya akhir nya saya jumpa satu buku yang memang menjadi kesukaan saya sampai hari ini …

Chicken Soup rasanya dah banyak siri saya baca baik dari siri kanak-kanak, dewasa, perhubungan, percintaan, persahabatan semua saya layan .. banyak motivasi yang ada dalam buku tu sebenarnya .. buku tu lebih kepada kish kehidupan seharian. kalau ikutkan buku ni susah nak dapat dalam versi melayu saja cuma jumpa beberapa saja dalam versi melayu itu pun di beli di indonesia malaysia tak jumpa lagi.

untuk tingkatkan keyakinan diri memang sesuai bc buku ni cuma cari edisi mana yang di perlukan, kadang-kadang tu ada siri yang tak sesuai untuk muda-muda tapi kalau untuk tambahkan pengetahuan AM tu boleh lah …

 

2 thoughts on “Cabaran 30 Hari – Buku Kegemaran Saya

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.