Bila Hati Memberontak Nak Tanggalkan Mask

By | 03/09/2014

 

 

Entah kenapa tergerk hati nak beli mask nieh walaupun sebelum nieh hanya pandang je dan langsung tak berminat untuk beli … nak kata mahal tak mahal dan kata murah memang murah jadi saya cuba dua peket yang berlainan dulu kalau ok nanti boleh beli lagi.

kalau ikutkan saya memang saya tak suka mask yang macam nieh ( mask yang topeng tu ) sebab mesti akan serabai kalau pakai .. jadi saya lebih suka mask yang sapu tu sebab boleh pakai ikut acuan sendiri …

fuhhhh baru 10 minit pertama hati dah memberontak nak bukak sebab tak tahan gatal tapi masih boleh sabar ye lah tak kan nak bazirkan macam tu je…

satu benda yang memang saya susah nak elak adalah suka sangat beli benda yang merepek macam nieh … bukan nya nak sangat pakai pun kadang-kadang tu ada yang sebab terjebak dengan kawan-kawan ada ada jugak yang fefeeling retis .. bhahahahahah sengal kemain betul..

fuhhh makin gatal muka bila nak kering agak nya nieh kang bila hati dah makin memberontak sah-sah saya tanggalkan je nieh .. memang tak lah saya nak pakai …..

 

One thought on “Bila Hati Memberontak Nak Tanggalkan Mask

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.