Cabaran 30 Hari – Apa Yang Ada Dalam Hanbag Saya

By | 10/09/2014

DSC05206

 

 

Hari nieh macam terlewat pulak menulis cabaran 30 hari … bukan malas cuma rasa tak berapa sihat sangat hari nieh tapi gigih jugak menulis malas nak layan rasa sakit tu lebih-lebih ..

handbag dengan gegurl memang tak dapat nak di pisahkan, kalau korang selalu perasan ada gegurl yang bawak beg besar  gedabak cuba korang tanya apa yang diorang bawak .. ada yang handbag diorang berat macam bawak batu bata ada yang ringan dan macam-macam lah.

nak tau apa yang ada dalam hanbag saya ….. tengok je gambar dekat atas tu … tu adalah barang wajib yang ada dalam hanbag saya…. dan senang kata penyelamat keadaan …

cukup lah tu tak payah nak bawak banyak-banyak sanagt buat berapa beg je, lagi pun kalau bawak handbag berat akan buat saya rasa stress..

Okey jom tengok apa yang ada dalam hanbag saya

1- Wallet

2- Phone

3- Tab

4- Makeup

5- Kunci

6- Powerbank

 

apa yang ada dalam hanbag korang ?

One thought on “Cabaran 30 Hari – Apa Yang Ada Dalam Hanbag Saya

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.