Cabaran 30 Hari – 5 Wish List Saya

By | 12/09/2014

images

 

 

Apa ye wish list saya kalau nak ikutkan macam banyak je tapi saya bagi 5 je lah je .. hiks hiks …. agak-agak ada tak antara korang yang sama wish list dengan saya ..

 

1- Kahwin

2- Sambung Belajar

3- Menjana Pendapatan Lebih Banyak

4- Pergi Melancong

5- Dapat Benda Best

 

saya snediri tak tahu apa yang saya nak sebenar nya sebab saya tak pernah pun fikir apa yang saya nak dengan drastik macam orang lain yang kerja kerasa siang malam untuk dapatkan apa yang mereka nak .. ye lah kan lain orang lain cara

One thought on “Cabaran 30 Hari – 5 Wish List Saya

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.