Cabaran 30 Hari – 3 Pekara Yang Saya Mahu Katakan Pada Bekas Kekasih

By | 05/09/2014

dia

 

1 – Terima Kasih 

by the way saya cuma nak ucapkan terima kasih dekat awak sebab jadikan saya  siapa saya pada hari ini dan buat saya sedar banyak mana pun yang mampu awak berikan pada saya tapi keadaan-keadaan yang tak seharus nya berlaku itu yang buat saya pergi tanda pesanan … okey masa tu memang saya baca semua pesanan-pesanan yang awak hantar tapi entah saya pilih untuk diam dan pergi macam tu saja dan tamatkan talian saya.

2 – Dia Awak dan Saya 

Mungkin awak tak tahu apa kepakaran saya, awak hanya nampak saya yang macam bongok-bongok sampai awak rasa saya senang di permudahkan … perempuan dengan awak tu adalah permainan ciptaan saya … sebab tu dia tinggal kan awak pada hari awak kata yang awak pilih dia … dan kalau awak fikir balik  semua perjalanan cerita awak dengan dia mesti awak akan sedar di situ adanya penipuan dan kesilapan tapi manusia kan bodoh dan buta sebab cinta yang tak seberapa.

3 – Puas Hati 

sebenar nya saya puas hati bila dapat buat awak sakit untuk beberapa tahun, sampai awak sanggup nak bunuh diri … saya sendiri kata pada adik awak kalau awak nak bunuh diri biar kan je saya memang dah tak mahu dengan awak .. jadi awak pilih untuk sakit untuk beberapa tahun nieh … kalau ikutkan itu belum cukup untuk saya rasa puas hati kalau ikut hati saya banyak lagi benda gila yang saya nak buat supaya awak lebih hargai apa yang awak ada masa tu …

 

Fuhhh tugasan yang mencabar mental betul ..

3 thoughts on “Cabaran 30 Hari – 3 Pekara Yang Saya Mahu Katakan Pada Bekas Kekasih

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.