Makan Makan Makan

By | 04/08/2014

IMG_20140803_182142

 

 

Makan makan makan dan makan memang tak dapat di pisahkan, asal keluar je benda pertama yang saya akan buat cari makanan .. kalau lapar boleh mengamok  bhahahahahah terus betul kan sampai dia kata : ikut perangai sapa lah nieh ” heheheheh

sebenarnya t/hari tu dah makan nasi bagai ye lah kan time lunch mesti lah lapar bagai ….  setelah penat marathon masa untuk rehat-rehat pun tiba sampai mata kuyu bagai …..

pukul 5.30 macam tu dia kata “jom makan steak asik makan nasi je” dalam hati biar betul dia nieh padahal dia bukan suka makan steak bagai tapi memandangkan orang nak belanja saya ikut je lah ..  loksi dekat kampung baru HR Steak House … sampai dekat sana terasa macam “dejavu” pulak tapi tak berapa nak ingat … terasa macam pernah pergi situ beberapa tahun lepas ( tahun 2008 ) macam tuh …

IMG_20140803_182126

 

 

kihkihkih sesekali boleh lah kalau selalu sendiri jugak yang pengsan bagai … bukan sebab harga tapi sebab akan jemu kot hari-hari makan benda yang sama … lagi pun saya lebih suka makan nasi ….

hahahahahahaha dah macam terbalik pulak nieh, dulu saya jugak yang kata “makan nasi je nak jugak makan benda lain selain nasi” tapi sekarang nieh saya pulak yang akan kata ” kita makan nasi je lah” nampak tak permainan dia kat situ ….

 

2 thoughts on “Makan Makan Makan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.