ADABI Sambut Ulangtahun Ke 30

By | 01/06/2014

???????????????????????????????

 

 

Jalan-jalan dekat gian dengan mak saya, nampak booth adabi sedang buat promotion sempena ulangtahun mereka yang ke 30 tahun .. pek istemewa ini nampak menarik dan menarik perhatian saya … borak-borak kejap dengan promoter adabi tu macam-macam jugak lah yang saya tanya walaupun pada asalnya kakak saya nak tanya pasal sambal belacan moden tu je tapi ada benda lain yang menarik perhatian saya.

bila saya kira-kira macam untung pulak kalau beli pek istemewa nieh lagi pun bukan selalu ada pun dan rasanya kena tunggu ulangtahun mereka yang ke 100 tahun baru ada … tapi okey lah kan selama 30 tahun produk adabi mampu bertahan di pasaran dan menjadi pilihan ramai.

 

IMG_20140601_221318

 

 

agak korang apa yang ada dalam pek istemewa tu .. macam teruja kan nak tahu …

1. Tepung Cucur Ikan Bilis
2. Kicap Manis 340ml
3. Sos Pasta Cendawan (Tin)
4. Sos Pasta Sachet Asli 70g
5. Sos Pasta Sachet Cendawan 70g
6. Telurmate Original 100g (Baharu)
7. Sardin 425g
8. Perencah Nasi Goreng Kanak – Kanak (Baharu)
9. Perencah Nasi Goreng 120g
10. Perencah Tomyam Putih (Baharu)
11. Perencah Rendang
12. Serbuk Kunyit

 

berbaloikan sebab ada 12 barang dalam pek istemewa tuh … kalau korang nak cari sila cari di pasaraya giant dengan harga RM25 sahaja … berbaloi tak …. pada saya ianya sangat berbaloi dan menjimatkan sebab macam-macam jugak lah ada …

hehehehe sata ternapak terlumate tuh nak cuba lah nanti sebab tak tahu pun itu benda apa dan tak pernah beli pun selama nieh … okey nanti kita main masak-masak ye …

 

3 thoughts on “ADABI Sambut Ulangtahun Ke 30

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.