Membayangkan Apa Yang Tidak Sepatutnya

By | 27/01/2014

apaini

2 minggu cik ponti tuh outstation aman je pejabat tak ada dengan suara orang jerit-jerit tai pagi ini keadaan aman bertukar jadi suram bagai sebab pagi-pagi buta cik ponti tuh dah terjerit-jerit macam orang buat kesalahan besar sampai nak jerit-jerit satu bangunan boleh dengar + dari luar pun boleh dengar suara cik ponti tuhh *pitam*

Saya macam biasa lah buat tak dengar je apa yang cik ponti tu jeritkan, malas nak layan kang makin menjadi-jadi pulak … sudah lah saya tak berapa sihat silap haribulan ada yang perang dekat situ .. bhahahahahha

Sebenar nya ada benda lain yang menarik perhatian saya, benda tuh dah ada atas meja saya sejak saya smapai lagi tak tahu siapa yang letak …  walaupun saya tak pakai benda tuh tapi kadang-kadang berguna jugak waktu-waktu puncak jadi saya simpan saja benda tuh ….

benda tuh ( gambar atas ) namanya adalah fingger tipprd gloves atau nama melayu yang lebih mudah sarung jari .. kegunaan nya adalah menyenangkan korang menyelak dokument yang terlalu banyak atau seangkatan dengan nya lah ….

korang yang otak kuning tu saya dah tahu sangat apa yang korang fikir, kawan pejabat saya pun macam tuh jugak bhahahahahah ada-ada je kan korang nie .. dah dah jangan nak fikir yang bukan-bukan ye …

9 thoughts on “Membayangkan Apa Yang Tidak Sepatutnya

  1. Shakira

    Hahaha memang kyra pun fikir bukan2 dah sebelum baca sampai habis tadi.. 🙂
    Shakira recently posted…Hamil?My Profile

    Reply
    1. Namia Cinta Post author

      benda tu kita org guna masa shorting dokumen sebab senang … benda tu part hujung jari je memang sikit kesat untuk mudahkan selak dokument yang kadang2 nipis bagai hiks

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.