Terdesak

By | 09/01/2014

 

 

kosong

 

 

Terasa kelakar pulak dah macam drama sinitron pun ada saya rasa, saya senyum saja lah dengan perangai sesetengah perempuan ini.. entry ni ada kaitan dengan entry semalam sapa yang belum baca boleh macam sini baru korang akan faham bila baca entry ini.

ada lah seorang perempuan ini keluarkan kenyataan “selagi awak tak berkahwin selagi tu saya akan cuba untuk dapatkan awak” ayat tu dia tulis untuk lelaki yang dia suka tu sedangkan dia tahu lelaki tu dah berpunya. kata perempuan tu lagi yang dia sanggup buat apa saja asalkan dia dapat apa yang dia mahukan.

tak berapa nak ingat saya apa lagi perempuan tu kata pada lelaki tu tapi boleh di katakan setiap hari pasti akan ada sesuatu dari perempuan tu untuk lelaki tu. ┬ámaybe sifat semula jadi perempuan yang suka kan lelaki yang caring itu memnag tak dapat nak di nafikan. satu ayat perempuan tu yang buat saya rasa nak gelak guling-guling “kalau awak marah pun tetap nak comel” bhahahahah dalam hati saya “comel” ke cuba depan-depan saya rasa perempuan tu dulu akan lari jauh-jauh..

nasib lah salah seorang kesayangan lelaki tu tak tahu kalau tahu mesti perang sudah dan huru harap hidup lelaki tu, cuma yang sorang saja tahu walaupun marah tapi yang sorang tu jenis marah pada lelaki tu belum sampai tahap nak serang hendap bagai lah kan.

kalau saya lah kan IF saya mahu kan seseorang yang sudah berpunya saya akan siasat habis-habisan tetang lelaki yang saya suka lebih-lebih lagi kelemahan perempuan yang bersama dengan lelaki tu.. jd bila dah cukup kuat baru saya akan serang hendap terus .. bhahahahaha sebab pernah buat macam itu … itu pun sebab salah perempuan tu sendiri masa tu sebab buruk-burukan saya dengan cerita yang saya tak buat jadi untuk lepaskan semua marah saya itu yang saya lakukan walaupun perempuan itu adalah KAWAN saya.

sambung balik pasal perempuan yang saya katakan tu … kata perempuan tu lagi “dia sanggup jumpa lelaki tu semata nak lelaki tu tahu yang perempuan tu mahukan lelaki tu” gila okey sangat-sangat gila ini sinitron.. dan salah seorang kesayangan lelaki tu kata pada lelaki tu “kalau perempuan tu sanggup tidur satu malam dengan lelaki tu baru boleh” kesayangan lelaki tu kata macam tu sebab kesayangan lelaki tu tahu yang perempuan tu tak mungkin akan sanggip melainkan perempuan tu memang spisis yang sanggup serahkan tubuh badan demi cinta sejati konon nya.

apa yang saya tahu tentang perempuan itu dia adalah “janda” pada salah seorang kenalan yang tak berapa nak rapat dengan lelaki tu. tapi tak pasti berapa lama perempuan tu bersama dengan kenalan lelaki tu …

macam-macam halnya, kalau boleh biarlah suka kn seseorang tu berpada-pada bukan ikut perasaan … dan kalau kita tak suka orang kacau apa yang kita ada jangan lah kita kacau kehidupan orang lain …

 

One thought on “Terdesak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.