Kena Kertas & Getah Putus

By | 22/01/2014

 

 

pil

 

 

Semalam tangan kena kertas masa shorting dokument, luka sikit je tapi sebab luka tu kena berhamiran tapak tangan dekat-dekat dengan urat terasa sangat bisa, ada masa nya sakit nya terasa hingga ke tulang.. dan hari ini tempat yang sama kena kertas double sakit nya jangan kata lah … sob sob sob ….

Sadis sungguh getah yang di gunakan untuk dokumet tu putus dekat tapak tangan saya betul-betul dekat urat tapak tangan .. secara spontan saya terdiam sebab sakit sangat, muka dah berubah jadi pucat untuk beberapa minit.. sob sob kesian kan dekat saya …

bila dah petang macam tu terasa perbuahan suhu badan, sekejap sejuk sekejap panas dan terasa tekak pedih semacam … cuba bertahan untuk habis kan kerja-kerja hari ini.. mintak-mintak tak jatuh sakit…

sampai rumah masuk bilik baring kejap dalam bilik, rasa nya terlelap setengah jam sebelum mak saya kejutkan untuk bangun … ┬ádengan rasa malas bagun pergi mandi dan makan …

beberapa minggu ini memang saya mengalami letih yang keterlaluan di sebabkan urusan rasmi, tak sabar nak cuti minggu depan boleh rehat puas-puas ..

 

One thought on “Kena Kertas & Getah Putus

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.