Demam

By | 24/01/2014

 

 

sakit

 

 

Malam semalam tidur awal sebab sangat lah tak larat bila tanda-tanda nak demam dah ada, ingatkan bila dah rehat akan kebah lah demam tapi sangkaan saya silap bangun pagi dah rasa makin sangat tak larat.. jadi siap-siap terus pergi klinik panel …

fuhh kemain ramai orang dekat klinik pagi tadi, ada yang buat ujian darah dan urin test bagai, entah kenapa pagi tadi rasa macam lama sangat dekat klinik.. masuk bilik doktor terus lemah semangat sebab doktor sorang nieh dah lah macam-macam, kalau boleh elak dari jumpa dia memang saya akan elak … hehehehehe .. lepas doktor tuh check lebih kurang saya pun keluar dan tunggu untuk ambik ubat …

fuhh tengok ubat pun dah rasa macam kena paksa telan pasir tau sudah lah saya memang tak suka ubat inikan pulak kena telan itu ubat … hahaahahaha tapi memang kena paksa makan ubat lah kalau tak sah-sah akan belarutan hingga satu minggu sakit nya…

Sebenarnya saya risau jugak ye lah kan sekarang ini musim demam denggi takut jugak, nasib doktor kata demam biasa-biasa je tak adalah sampai ambik darah bagai .. tapi bila dah demam dua hari dan hari ke dua baru nak pergi klinik itu yang merisau kan ….

atau mungkin sebab perubahan cuaca sekarang ini yang tak menentu buatkan demam tak menentu … harap-harap cepat lah baik demam boleh terus kan aktiviti macam biasa .. tak suka makan ubat benarnya ini .. hahahahaha

 

2 thoughts on “Demam

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.