Selamat Pengantin Baru Yuyu & Onejet

By | 15/12/2013

 

yuyu zulaikha

 

 

Pertama kali jumpa yuyu dekat seminar Nuffnang Blogpolish 2012 kiranya setahun yang lepas macam tu tapi tak berapa nak ingat masa tu yuyu dah tunang atau belum rasa macam belum je bhahahahah …. lepas tu jumpa dekat event denaihati dan beberapa lagi event luar cam tuh lah …..

13 disember 2013 yuyu dah pun menjadi seorang isteri .. okey sweet gitu kan .. hiks

semoga bahagia hingga ke akhir hayat … terima kasih atas jemputannya tapi maaf sebab tak dapat nak datang…

 

Nota : yuyu dah khawin saya otw perancangan bhahahahaha  ( sila abaikan )

 

sumber gambar : yuyu zulaikha

One thought on “Selamat Pengantin Baru Yuyu & Onejet

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.