Stranger

By | 01/12/2013

mia

 

Dalam berjalanan balik hari ini dalam ktm ada sekeluarga pelancong yang mungkin dari thailand sedang bergambar dalam ktm yang tak berapa nak sesak dengan orang ramai ( memang tak sesak sebab di perhentian terakhir ) saya hanya senyum melihat mereka bergambar dari semua sudut yang ada dalam ktm tu ….. Sedang melayan resah di hati ( entah apa yang di resahkan ) tiba-tiba saya di sapa oleh perempuan tu ( pelancong tu ) dan minta bergambar bersama ..

erkkk !!!¬†saya pun dengan senang hati bergambar bersama dengan pelncong tu tapi tak pulak saya minta gambar tu untuk simpanan saya .. tak apa lah anggap saja yang baik-baik … tiap kali saya naik ktm mesti saya kan teringat satu kejadian yang mungkin saya akan ingat sampai bila-bila … masa tu train dah penuh sesak dengan orang ramai ye lah hentian kl sentral masa tu dan saya teragak-agak nk masuk sebab rasa tak muat .. tiba-tiba seorang pelancong menarik tangan saya masuk ke dalam train … kalau dia tak tarik mungkin saya dah tersepit dekat pintu .. hahahahahaha ….

10 thoughts on “Stranger

    1. Namia Cinta Post author

      kalau org tu tak tarik sah2 saya dh kena sepit dekat pintu train tu bhahahaha
      niat dia nk tolong je pun

      Reply
  1. Kikie

    Mia!!!

    Kie suka lah dengan layout blog anda ni….!!!

    Memang seronok kan bila menggamit sesuatu kenangan ni…

    Kie dulu pun selalu guna KTM masa zaman jadi promoter baju sekolah kat Subang Jaya.

    Selain jadi ikan masin sama2… pernah juga terlepas stesyen hehehe…
    Kikie recently posted…WALIMATUL URUS RABECCA NUR ISLAMMy Profile

    Reply
  2. Malaysia Tercinta

    Cerita pasal pelancong, siang tadi saya tumpangkan 2 orang pelancong Amerika yang nak ke Konsulat Thai. Yang sorang tu pandai cakap Melayu (lebih hebat dari Mr. Middleton) sebab dah lebih 20 kali datang Malaysia.

    Reply
    1. Namia Cinta Post author

      ramai je manusia yg baik hati cuma kerana nila setitik habis susu sebelanga … hehehe

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.