Salah Faham

By | 14/12/2013

 

cahaya

 

 

Masa travel hari tu dah macam-macam jadi ingatkan semuanya baik-baik saja rupanya saya silap dalam kekalutan dengan segala macam hal berlakunya salah faham yang tak di sengajakan hingga buatkan ada yang terasa hati dan tarik muka malah menganggap “mereka tak layak jadi kawan saya” dan segala bagai statment yang terluah buatkan saya sangat kesal dengan semua salah faham itu.

mengaku salah pun susah tak mengaku salah pun susah lagi susah bila sudah minta maaf tapi sebaliknya berlaku jadi lebih baik diam kan diri dan pujuk hati sendiri dan tak payah fikir sangat semua benda yang jadi.  mungkin lah masa tu mereka nampak saya ini seakan belagak tak mahu bertegur sapa tapi ….. sudah lah benda dah jadi buat apa nak kata lagi sakit hati je ……

diam lagi baik dari terus melukakan hati orang … okey itu memang saya tak kiralah saya salah atau tak saya lebih suka diam … sebab pada saya diam kan diri adalah jalan paling selamat ….

 

Nota : kadang-kadang ada benda yang kita tak boleh nak jangka berlaku 🙁

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.