Pendaftaran BR1M Sudah Di Buka

By | 23/12/2013

 

br1m_2014_03

 

Berita baik pada semua yang tunggu permohonan BR1M 2014 di buka ini saya nak bagi tahu dengan rasminya permohonan untuk BR1M 2014 sudah pun di buka dan boleh buat permohonan …

pada mereka yang baru pertama kali boleh lah membuat permohonan baru manakalanya pada mereka yang sudah banyak kali menerima BR1M boleh lah mengemaskini data korang ….

 

borang

 

tak perlu ambik masa yang lama untuk isi kan maklumat kurang dari 3 minit untuk siapkan permohonan korang kalau nak di bandingkan dengan permohonan pertama kali masa memula BR1M dulu ….

korang boleh kemukakan permohonan korang tu melalui onlie di lama web rasmi HASIL┬ádan kalau tak salah saya pemberian BR1M akan di berikan pada bulan februari 2014 nanti ….

okey dah malas nak bebel panjang-panjang semoga permohonan korang di terima lah ye …. selamat mencuba.

3 thoughts on “Pendaftaran BR1M Sudah Di Buka

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.