LA Coffee Dari Kopiko

By | 06/11/2013


Salam kasih sayang ….
saya percaya ramai yang dah tahu tentang produk baru dari kopiko iaitu “LA COFFEE” yang sudah pun di jual di pasaran ..

Pandangan pertama saya tentang produk ini …..
pakaging nampak menarik perhatian, lagi-lagi pihak kopiko menggunakan artis yang ada nam untuk produk ini jadi tentu lah produk ini sedap dan akan laris di pasaran kan… 

Langsung tak kena dengan citarasa saya, dan rasanya tak begitu sedap tapi lain orang lain citarasanya kan….. Harga pasaran RM13 dan ada 24 paket sahaja … 

tapi klau korang nak tahu rasanya yang sebenar macam mana kenalah cuba sendiri, apa yang saya tulis ni berpandukan apa yang sudah saya rasa …..


Nota : sometime indah khabar dari rupa …


send via samsung mobile


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.