Kisah Minggu Lepas Je

By | 05/11/2013

Hari tu dapat pass masuk tengok Ninetology Basketball dekat Stadium Bukit Jalil, seperti yang di janjikan 2 tiket sudah di berikan kepada pemenang contest Ninetology tu dan lagi dua bagi pada sis Atikah sebab memang tak lah kan nak pergi Bukit Jalil tu yang ke main jauh bagai dengan transport tak ada …. 

itu kisah minggu lepas yang penuh dengan kesibukan urusan rasmi tapi masih sempat melunas kerja-kerja yang belum di siapkan yang ada pun dah tak banyak, still cuba juga siapkan semua kerja yang dah di janjikan.. aci tak macam tuh …..



Tengok pun dah tahu mesti rasanya tak berapa nak sedap.. okey nescafe panas ni memang tak sedap kira ais kosong lagi sedap rasanya … bhahahahahah jaat nya saya nieh … itu adalah pengakuan ikhlas dari saya tahu ….



Lupa apa nama makanan nie tapi rasanya sangat sedap tapi akan rasa sikit muak mungkin sebab telur tu yang buatkan muak tapi di sebabkan sedap sangat makan je lah sampai habis ( tak habis pun ) bhahahahahaha ….. 

itu cerita minggu lepas yang tak seberapa, sepanjang minggu penuh dengan keserabutan jadi kena tenangkan diri dengan makan.. makan.. makan.. dan makan … ohhmaiii gemuks lah nampak nya kalau gini gaya nya bhahahahahahaha


Nota : makan makan makan makan … jom makan …


send via samsung mobile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.