Sedapnya Gwrap

By | 22/10/2013

Fuhh !!!!
Ini semua di sebabkan kakak saya yang terpengaruh dengan iklan dekat tv tadi jam 8.30 macam tu terus dia keluar pergi beli … dasyat sungguh iklan ni rupanya …


Pendapat saya tentang GWRAP : 



luaran nya adalah roti pitar yang sangat nipis dan sangat lembut dalam nya ada sayur-sayur dan daging ayam yang di saluti sos.. walaupun sos nya sikit masin ( pada saya lah ) tapi rasanya agak boleh tahan jugak lah ada mayonis jugak dalamnya ….

sila jangan tanya harga sebab saya tak tanya pulak berapa harganya hehehehehehe saya tahu makan je ….. 


Nota : ok nak sambung makan jap .. korang tengok gambar ye .. :p


send via samsung mobile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.