Kesian Dia Kena Buli

By | 02/10/2013

Fuhhhh !!!
ini siapa buli siapa nie.. budak bambam nie buli saya ke, saya yang buli budak bambam … hahahaha okey yang ni memang saya buli budak bambam tapi dia tak nangis lagi dia suka ada lah…

nasib lah bambam dapat auntie yang suka buli dak kecik macam budak bambam nie… hehehehehe¬†

kemain sungguh dak bambam nie sejak dah kenal dengan orang, kalau main dengan dia lepas tu tinggal dia sah-sah dia akan cari bila tak jumpa dia akan nangis …


yang nie memang kerja saya lah kan tak kan kerja mama dia pulak kalau nampak kat mama dia sah-sah saya kena marah, nasib baik time nie mama dia tak ada …..¬†

bapak kemain susah nak ambik gambar dak bambam nie panggil banyak kali pun dia tak pandang okey.. kemain tak mahu bergambar .. geget baru tahu ….



siapa lagik comel saya atau minion rush lagik comel .. okey tak payah cakap saya tahu dah jawapan nya mesti korang nak kata saya lagik comel kan hahahaha okey naik lif tekan sendiri ….

apa ingat dak bambam je ke ada minion rush saya pun ada lah tapi yang nie kalau nak kena pergi kaunter baru boleh bawak balik.. heheheh


hahahahah penat dah buli dak bambam sambung esok-esok pulak buli dia heheheheheh

send via samsung mobile


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.