Budak Datang Beraya

By | 15/10/2013

Tengah santai-santai dekat rumah baru kejap tadi, dengan pintu rumah terbukak bagai tiba-tiba ada budak datang bagi salam dan kata nak beraya …

Macam pelik pulak saya bila ada budak datang nak beraya kalau hari raya aidilfitri ye lah memang ada budak-budak datang beraya tapi ini kan raya aidiladha …

Bagi je lah duit raya sebab budak tu dah kata yang dia memang nak duit raya, oleh sebab kedatangan mereka ini tak di jangka saya bagi saja RM1 sorang. okey lah tu kan budak-budak umur 8 tahun yang datang tu.

bhahahahaha tempat korang memang ada budak-budak datang beraya ke masa hari raya aidiladha ke budak-budak yang datang tu saja-saja je sebab tak tahu.


Nota : selamat hari raya sayang …


send via samsung mobile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.