Tak Semua Baik Untuk Kita

By | 08/09/2013

Hi Guys…..
lamanya tak menulis sesuatu di ruangan sunyi nie, opssstttt terbusy dengan urusan rasmi dan tak berapa nak rasmi sejak kebelakang nie sebab tu tak sempat nak menulis sesuatu di sini…

Banyak nye benda nak tulis, tapi tak tertulis semuanya di sini tapi mungkin ada sesuatu yang akan membuatkan u all hilang rindu pada penulis blog nie … heheheheh ….

banyaknya voucher papajohn, bilanya nak habis guna macam nie.. heheheheh tak apa rasanya boleh du gunakan pada bulan 10 nanti untuk sambut 2 besday dan 1 anniversary … yeayyyyyyyy ………

melantak lah sampai tak hengat dunia masa tu …..
tak lah bukan apa sometime kena cuba jugak benda yang baru tak kan selalu je benda yang sama mesti lah bosan kan….. kihkihkih ….

Seronok kan rasanya bila dapat borak-borak dengan kawan yang dah lama tak berhubung.. ye ye ye itu yang saya rasa bila dapat borak-borak dengan kawan yang dah lama sangat tak berhubung ..



Kenapa ye nescafe peket merah dan paket kuning rasanya dah tak sama masa dulu … kalau dulu rasanya sangat sedap tapi sekarang rasanya berubah banyak jadi dah sangat tak sedap ..

sungguh rasanya sangat tak sedap sekarang nie, saya rindukan rasa nescafe paket kuning dan paket merah yang dulu bukan nya yang sekarang … 

tapi saya tahu rasa itu tak akan dapat di kembalikan balik walaupun saya minta macam mana pun … sebab nescafe paket merah dengan paket kuning dah bercanpur dengan paket hijau tu yang rasanya sangat tak sedap … 

“boleh tak buang nescafe paket hijau tu, untuk apa nescafe paket hijau tu ada.. rasanya nescafe paket hijau tu tak seharusnya ada walaupun nescafe paket kuning yang benarkan.. tahu tak bila nescafe paket hijau ada mesti keadaan akan jadi tak tentu arah”




Nota : kadang-kadang ada benda yang tak patut ada dalam kehidupan kita dan ada yang patut ada dan kadang-kadang TERPAKSA ada walaupun kita sendiri tak mahukan nya …


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.