Bila Terasa Comot

By | 15/09/2013

Rasanya dah lama tak tulis kisah sendiri dekat blog nie, selalu je tulis kisah orang lain tak pun tentang kisah yang berlaku di sekeliling, tetiba terasa nak jugak menulis sesuatu tentang kisah sendiri .. hehehehehe ..

*sila abaikan muka budak comot dan sememeh tu ye.. 

ada masanya bila bersiap dalam untuk pergi ke sesautu tempat dalam keadaan kelam kabut mesti akan rasa muka comot dan sememeh dan paling tak best rasa tak selesa macam orang pandai lain macam …

padahal itu perasaan sendiri je pun bukan pandangan orang lain, tapi saya percaya kebanyak kan gegurl mesti akan rasa macam tu jugak kan dalam sesetengah keadaan.


tapi yang bestnya walaupun kita rasa yang kita comot dan sememeh tetap ada yang sayang kita kan kan kan dan suka penampilan kita.. hehehehe ada ke yang sayang saya?

 sejak dua tigak menjak ni memang saya tak berapa nak yakin dengan penampilan saya tak tahu lah kenapa … perasaan sendiri je kot atau mungkin kena pergi kelas untuk tingkatkan keyakinan diri.. hamboiii kemain sungguh kan sampai nak masuk kelas bagai… hiks

keyakinan diri tu kan penting kalau tak ada keyakinan diri macam mana nak teruskan kehidupan seharian … masalah masalah .. heheheheh


Nota : apa yang saya merepek malam-malam macam nie.. apa pun selamat membaca …


update via samsung mobile



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.