Makan Belum Pengsan Je Lebih

By | 28/08/2013

Masa durian crepe ni tengah panas di pasaran saya punya lah gigih pusing bandar sebab nak cari durian crepe ni sebab ramai yang kata sedap hingga menjilat lidah jari …..

mahal tak berapa mahal sangat lh tapi boleh tahan jugak lah harganya RM10 untuk 4 ketul kalau tak salah saya …

Fuhhh nampak sangat lah sedap tak tak sabar makan …. ye lah kan terpengruh punya pasal apa pun sanggup….


malangnya ………….
baru nak masuk mulut terus pengsan sebab tak mampu nak masuk dalam mulut durian crepe tu … hahahahaha teruk sungguh kalau dasar tak boleh makan durian tu buat macam mana pun tetap jugak tak boleh …………..

jangan kata makan bau pun dah boleh buat saya rasa nak terjun tingkat 88 bangunan klcc tu … wakakakakakaka sila bayangkan sendiri lah macam mana rupanya ye….. 
orang ada kata sangat rugi kalau tak makan durian, biar lah apa orang nak kata pun ada saya kisah ………..


Nota : jangan ajak saya makan durian tau … larikkkkkkkkkk



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.