Kisah Malam Hari Yang Tidak Seberapa

By | 01/08/2013

Semalam agak kecewa bila compact powder yang baru di beli pecah, hari ni mintak tolong mak tukar kan … yeyyyy nasib baik boleh tukar kalau tak sah-sah saya akan meroyan sampai orang tu bagi tukar … hehehehehe

Psssttttt semalam kan kakak cantik sms saya katanya bukan puas nak masak udang lemak cili api .. terus saya sms mak saya ajak pergi bazar cari udang masak lemak cili api tapi sayang nya tak ada jual pulak … sabar je lah .. heheheheheh .. 

itu kisah petang semalam .. sambung balik kisah hari ini …. 
lepas bukak puasa siap-siap nak pergi tesco beli bahan buat kuih raya .. adoiiiii kena buat kuih raya pulak ( bukan saya yang buat ) kalau tolong makan tu boleh lah …. heheheheheh

sempat sambar satu lip gloss hehehehe ye lah kan yang dah ada tu pun dah habis jadi kena lah beli baru .. lalalallal

ehhhh minggu depan nak raya sudah … kejap nya mas berlalu kan.. ramadhan dah nak pergi harap-harap tahun depan dapat menikamti bulan ramadhan dengan lebih sempurna ….

Ehhh banyak benda yang saya kena tulis sebenarnya tapi tu lah mood dah ke laut sebab nak raya kan kan kan tu yang jadi sikit malas ….


Nota : esok-esok saya tulis lagi 


update vi phone mobile


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.