WTF !!!!! Apa Ada Dengan WTF Dan Apa WTF Ni

By | 25/05/2013

Fuhhh …..
Panas sungguh cuaca sejak dua tiga menjak nie sampai nak keluar rumah pun terasa malas sangat-sangat.. oleh kerana sangat malas nak keluar rumah jadi saya telah habiskan masa saya dengan membaca…. 

Selalunya saya akan baca novel jiwang-jiwang tapi kali nie kan saya memilih buku hartanah untuk di jadikan bahan bacaan saya.. mungkin ada yang akan tanya sejak bila saya terjun ke bidang hartanah nie?

Sebenarnya tak lah terjun sepenuhnya dalam bidang hartanah nieh, cuma kadang-kadang kita perlu sesuatu yang baru untuk kita belajar… selama nie saya belajar banyak benda kecuali bidang hartanah .. sekurang-kurangnya dengan membaca buku WTF nie ada jugak pelajaran baru yang saya dapat …

WTF ? mula-mula dengar tajuk buku nie pun saya tak blur-blur siap tanya kawan-kawan lagi itu buku penulisan tentang apa sebenarnya.. jadi saya guna lah google untuk cari jawapannya.. dan baru saya tahu buku WTF 23 properties by 30 merupakan buku tentang hartanah yang di tulis oleh Faizul Ridzuan.


                  7 Hari WTF Sarjana Hartanah bersama Faizul Ridzuan

Sebenarnya saya tak kenal langsung dengan Faizul Ridzuan dan memang saya tak bernah jumpa dengan dia nie cuma yang saya tahu dia adalah salah seorang real estate investor di dalam malaysia  yang berjaya membuat keuntungan melalui hartanah. Dia beli rumah pertama dengan bermodalkan RM2000 sahaja, dan dalam  5 tahun dia dah ada 23 properties yang bernilai jutaan ringgit

Sebenarnya saya baru separuh hadam buku nie, maklamumlah kan pelajaran baru mana mungkin boleh hadam begitu cepat… sebenarnya buku ini ada dalam versi bahasa melayu, pada korang yang susah nak hadam dalam versi english boleh lah baca dalam versi bahasa melayu … 

pada korang yang nak menuntut ilmu dalam bidang hartana nie apa kata korang daftar program 7 Hari WTF Sarjana Hartanah Bersama Faizul Ridzuan pada :

Tarikh : 22 hingga 30 jun 2013
Masa : 8 pagi hingga 5 petang
Tempat : Auditorium Cempaka sari, Putrajaya

Jadi Jangan lepaskan peluang korang untuk menimba ilmu seberapa banyak yang boleh …… 


Nota : nanti saya tulis lagi tentang ini nak bagi hadam dulu ye .. heheheheh … 



update via phone mobile





Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.