Tak Reti Sebut Huruf "R"

By | 15/05/2013

Boleh tak kalau semua peRkataan tak ada huRuf “R” sometime menyapah pulak sebab kena sebut peRkataan yang ada huRuf “R” nie dan Rasa nak lempang-lempang muka sendiRi … heheheheh¬†

teRasa comel pulak bila tak Reti sebut huRuh “R” dengan betul .. hehehehehe tepeRasan kejap jadi cecomel … bluekkkk sila jangan muntak hijau atau muntah daRah pulak ye .. lalalalalalala

Fuhhh benda yang paling susah saya nak buat dalam hidup saya adalah dengan menyebut huRuf “R” …. oRang-oRang yang perasan je akan sedar betapa tak Retinya saya sebut huRuh “R” terasa macam di makna makan duRian pulak … kihkihkihkih¬†

Ada patut suRuh saya belajaR sebut huRuf “R” dah memang saya tak boleh dan tak Reti nak sebut huRuf “R” tu ….. dan jangan lah paksa saya itu akan buat saya jadi Raksasa ganas yang tak beRapa nak comel …. lalalalalalalala

kelakaR ke? 
hoiii tak kelakaR okey tapi tahu tak yang koRang hanya akan jadi kan oRang-oRang yang tak boleh nak sebut huRuf “R” dengan betul tekanan mental dan fizikal … okey itu saya tak tipu…..


Nota : beRapa banyak huRuf “R” yang ada dalam entry nie….?


update via phone mobile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.