Tak Baik Doakan Orang Mati Cepat

By | 20/05/2013

X : tadi Y call saya tanya pasal awak
Saya : erkkk dia tanya apa ?
X : dia tanya awak sihat ke, sakit ke dan masih hidup atau mati
Saya : dah tu awak kata apa?
X : saya katalah awak ok je..
Saya : Dah tu apa lagi dia kata
X : dia kata mana lah tahu awak sakit, kalau sakit cepat-cepat mati lagi bagus
Saya : erkkk …. dah apa kena dia tu
X : biasa lah masih tak puas hati lagi..


Sungguh saya sangat-sangat tak faham dengan manusia sorang nie, kenapa dia tak suka sangat-sangat dengan saya sedangkan kenal dia pun tidak apatah lagi jumpa dengan dia.. 

Rasanya ini bukan pertama kali dia serang hendap saya dari belakang, seingat saya dah banyak kali dia nie serang hendap saya dan macam-macam yang dia buat hanya untuk dapatkan apa yang dia mahukan…. 

Memang sangat masalah bila orang yang kita tak pernah kenal baik di alam maya atau di alam realiti menganggu kehidupan kita… macam dah tak ada kerja lain agaknya nak di buat selain menganggu kehidupan orang lain….

Paling kelakar dia nie akan kata apa yang saya ada seseorang yang bagi .. apa lah masalahnya kalau orang bagi pun apa yang saya ada bukan nya guna duit dia pun… 

mestil dia nie kurang kasih sayang sebab tu jadi macam tu, tak pun tak ada orang yang nak “geli-geli” dengan dia.. kesian sungguh orang macam nieh… 

sungguh otak saya tak boleh nak hadam sikap manusia yang macam nie… saya kalau dah tak suka pada seseorang paksa macam mana pun tetap saya tak suka.. jadi jangan mimpilah orang macam tu nak jadi kawan saya …. 


Nota : masalah mental sungguh dia nie, pergi lah tanjung rambutan berubat ye … kesian kesian …..


update via phone mobile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.