Restoran Mohd Chan – Makanan Yang Sedap

By | 20/04/2013

Hari ni bos buat makan-makan sempena majlis perpisahan 2 orang rakan sekerja yang akan berakhir hujung bulan ni.. persiapan yang di lakukan biasa-biasa saja tapi berlangsung dengan meriah buat kan saya berpuas hati sekurang-kurang nya semua yang datang pun rasa gembira…



Nasi goreng seafood – rasanya sangat sedap lagi-lagi seafoodnya banyak giler itu yang buatkan jadi sedap … saya suka udang dengan sotong tu je nasi tak berapa nak suka … hehehehe



Ayam lemon – yang ini ada rasa masam dan sikit manis, tak tahu lah saya mana datang rasa manis tuh … tapi tak berapa nak suka sangat sebab ada rasa manis ….. tapi tetap sedap …




Sizling Tahu – yang ini sangat-sangat sedap rugi kalau tak makan … memmang akan tambah berkali-kali lah .. pada yang tengah diet tu memang sesuai sangat lah …




kek kesukaan kami semua yang di beli di SR .. apa nama kek nie saya tak tahu .. tapi kek ni sangat-sangat sedap …..


Ayam masak sweet sour – tak sempat nak makan jadi tak tahu sedap atau tak tapi kata kawan saya sangat sedap dan rasa nak makan lagi lepas nie…


Contonese mee – ini pun sangat sedap rasanya … sempat tapau bawak balik untuk makan dekat rumah ….

secara keseluruhan majlis hari ini berakhir dengan jayanya tanpa sebarang rungutan dari sesiapa… sebenar nya saya risau bila ada yang tak puas hati dengan apa yang di sediakan … apa pun saya tetap gembira bila ada makan-makan …..


Nota : kalau nak rasa semua makanan tu boleh lah pergi ke Restoran Mohd Chan … rasa nya semua orang tahu kan kat mana tempat tu … memang berbaloi dan tak akan rasa menyesal pun …


update Via Mobile Phone


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.