Paradigm Mall – Aksi Yang Tak Berapa Nak Comel

By | 14/04/2013

Sejak bila pandai letak muka sendiri dalam blog ni? 
kihkihkihkih bukan selalu pun kan saya letak gambar sendiri selalu sangat letak gambar orang lain jadi kali ni letak lah gambar sendiri..

memaksa ayah saya ambik gambar saya sepanjang edisi jalan-jalan jelajah Paradigm Mall Petang tadi … hahahahahah !!!



depan kedai perabot apa namanya ntah .. luar dah buat saya teruja bagai inikan pulak bila dh masuk dalam kedai … dalam kedai lagilah buat saya teruja bagai rasa macam tak mahu balik je tau .. tapi malangnya tuan kedai tu tak bagi saya ambik gambar pulak .. mungkin dia takut saya tiru deco dia agaknya …. tak kisah lah asalkan saya gembira hari nieh ….




Alamak !!!! warna kuih tuh sama dengan warna baju saya lah .. dah jadi tak tau mana baju dan mana kuih …. kihkihkih kemain sampai macam tuh sekali kan ……. 




Dah jadi macam kanak-kanak ribena seketika lah pulak kan .. heheheh tak lah benarnya saya terlanggar binatang tu masa lalu dekat situ .. dan hampir-hampir nak terantuk dengan binatang yang lalu dekat dalam dalam Mall tu … hahahaha pada hal binatang tu tak kacau orang pun …. 


cukup lah kang nanti ada yang muntah hijau tengok gambar-gambar saya tak tak berapa nak comel nieh … kang ada yang kata saya gedik tak bertempat .. tak pun ada yang pertikaikan kehidupan saya dan bla bla bla bla …. hahahahaha 


Nota : nak ajak kesayangan saya jalan-jalan kat sini lah sambil bergambar sakan lepas tu boleh publish dalam blog kesayangan saya …. hahahahah acik tak kalau buat macam tuh ….



update via Nokia Express Music 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.