Moist Chocolate Delectable Treats By SU

By | 14/04/2013

Moist Chocolate Delectable Treats By Su memang sangat sedap hingga tidak terkata …. bila makan pun langsung terlupa nak borak-borak cokelat nya yang melimpah ruah buatkan sesiapa pun tak mahu lepaskan peluang untuk menikmatinya ……



Muka teruja bagai bila mak saya beli untuk minum petang hujung minggu … heheheheh dan bukan tu je rasa macam tak mahu balik je sebab kedai tu sangat-sangat comel dengan macam-macam kek … 

okey sebelum saya lupa …. saya nak bagi tahu yang Moist Chocolate yang saya beli tuh harganya RM30 sahaja dengan kotak yang sangat comel.. kalau kotak warna pink lagi lah comel kan kan.. 


Nota : Terima kasih Delectable Treats By Su sebab benarkan saya tangkap gambar dalam kedai …. suka sesangat …..  

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.